Sunday, March 6, 2011

depicable me ? illumination ?

hahaa. siannye kat lyeah. cite tu dah lama kot tapi baru nak tengok. haish. itupun copy drpd hard disk kawan. buat stok bosan2 ni kan. awal2 je play cite tu, dia kuar ni.


wahhh terang-terangan dia bgtau illumination. terkezutt gak tadi. hahaa.


tgk tu. kan ramai makhluk mata satu. hahaa. gila illuminasi diorang ni. 
dah tu nak buat cane kan? dah tertengok. habiskan je laa. hahaa.
peminat katun tegar mmg cenggini. pandang drpd sudut positif sudahhh~~
yg negatif tu kire bakorr je !!



7 responds:

JIJI YU said...

tetibe kuar abang hussen..ahaha

•§ðþhïêllå• said...

comell abg lya tuh..
siap kate " sape setuju angkat tangan macam saye... "
wakakakaa

cempakakuning said...

As salam.
Sis nak tag ga ni.harap2 sudi join.
Letak cempaka kuning sebagai referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

@JIJI YU hahaa tu laa. ttbe je dia nak kuar. paksa2 tak bagi pn dia nak jugak kuar kat entry ni. haishh.

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...
This comment has been removed by the author.
[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

@•§ðþhïêllå• hahaa. tu sugar daddy la :">
bukan abang.

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

@cempakakuning wssalam. okeh tenkiu. nnti ada waktu senang lyeah buat ek?