Thursday, March 31, 2011

gugel teran-selit.

hahaa tajuk mengundang ! tadi tengok la kat deshbod belog ni kan, pastu kat atas tu ada keluar,


"This page is in Malay. Would you like to translate it? -Translate- -Nope- "

lyeah pun tekan laa translate tu. saje nak main2. hahaa. pastu tergelak tengok result dia.


ada lagi.....


hahaa. boleh laa buat hilang2 bosan kan kat sini. nak baca buku, dah 3 novel ahadiat akashah lyeah habiskan baca. ada lagi 3 novel dgn 1 buku HAMKA. tak tau sempat ke tak. kalau tak sempat, esok ada lagi ^_^

okeh laaa, nak sambung buat ape yang patut. hahaa.





4 responds:

Farhan Zulhusmi said...

ok la......ge smbung apa yg ptut tu...hehehe

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

@Farhan Zulhusmi tengah buat ape yang tak patut ni =.='

patutnye tadi buat assignment. memang nawaitu g library nak buat assignment tapi tuptup satu pun tak gerak. hahaa.

JIJI YU said...

n3 aku jgk yg terlibat..eeh

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

@JIJI YU hahaa dah tadi refresh tetibe kuar entry tu. nak wat guano :P