Tuesday, May 10, 2011

cara2 untuk memujuk pasangan yang tengah merajuk.

haaa mesti yang tengah bercouple or yang dah kahwin tu pasangan anda pernah merajuk kan? lagi2 yang perempuan (biasa ppuan la kuat merajuk. hahaa). payahnye laa hai nak pujuk. betul tak? haaa pantun2 kat bawah ni sesuai utk abg2 or akak2 kalau nak pujuk pasangan masing2. mesti diorang tersenyum punye laa.
tak caya cuba try.


Makan kuaci dengan Tini,
Kenapa dengan awak ni?

Main guli tepi buaya,
Apa salah saya??

Anak ikan anak biawak,
Saya SUKA awak.

Sungai penuh ikan Yu,
I LOVE U.

Lepak kat sungai tangkap katak,
Awak SAYANG saya tak?

Main lumpur tepi paya,
Awak SAYANG Saya?

Sambil lepak makan mee,
U MISS ME??

Ari jadi sambut sakan,
Awak CINTA saya kan? Kan? Kan?

Main pasir baling batu,
Nape senyum-senyum tu??

Pergi kedai beli belacan,
Awak TAK MARAH saya lagi kan?

Pergi pasar beli tempe,
Saya mintak maaf owkey?

Tengok muka macam tersinggung,
Janganlah bingung.

Misai lentik macam A.Galak,
Saya rasa macam nak tergelak.



hahaa. selamat mencuba !


0 responds: